miercuri, 18 februarie 2009

Cum am luat cu totii .... miere

Am inceput ziua foarte prost, mai prost decat puteam sa cred, si am continuat-o la fel de prost, ba chiar din mai prost in mai prost. Abia la birou am inteles ca este marti, nu 13 caci ar fi insemnat ca ziua se termina cu sunetul scos de o usa trantita definitiv.
Aseara am fost martora proprie-mi ignorante, asistand la o discutie despre furtul dintr-o banca si impuscaturile unui proxenet despre care nu stiam nimic, de parca ieri as fi venit de pe luna. Nu stiam, nu eram la zi cu noutatile, dar pentru a recupera, am deschis televizorul dimineata.
Fatalitatea naibii. Nu stiu cum se face ca, desi exista criza in lume de vreo 3 ani, in Romania s-a aflat de ea doar dupa alegeri. La fel, nu stiu cum se face ca toate tarile ce se pretinde in lumea civilizata, au un buget de stat pana la finele anului mai putin Romania.
Si incepe ziua mea proasta. Deschid televizorul, ajung pe un post de stiri unde se difuzau imagini dintr-un parlament gol, care ar trebui sa dezbata bugetul tarii pana nu dau ghioceii.
Stupoare.
S-a discutat si aprobat bugetul pentru Administratia Prezidentiala. Va rog sa nu fiti naivi, iar daca sunteti inchideti rapid pagina aceasta! Ei bine bunii mei, bugetul administratiei in plina perioada de criza, se mareste pe alocuri si, DA, se schimba. Mai precis, cresc cu un procent intre 5-40% toate cheltuielile salariale.
Ce inseamna asta?
Asta inseamna ca toti boii si vacile care il il cred pe Tatuca si, pe deasupra, mai lucreaza si in sistemul public si-au cam luat


Scuzati-mi franchetea, dar atunci cand toti sufera, TOTI sufera fara exceptie.
Nu lucrez la bugetari, de ce ma simt afectata? La fel ca toti cei care vor ignora iesitul la urne pe principiul "nu am pe cine", voi beneficia de serviciile medicale ale unor doctori si asistente care asteptau mariri de salarii, dar primesc un mare "ciuciu", voi beneficia de serviciile de paza ale unor politisti care prefera sa-si pastreze slujba decat sa-l aresteze pe un borfas venit din capsunile Spaniei, voi debeficia de protectia oferita de magistratii si judecatorii care isi vor salva piele in lc sa arunce in inchisoare un criminal sau un hot, ma voi bucura uitandu-ma la niste sportivi grasi si batrani caci cei tineri nu sunt incurajati sa faca sport.
Ma tem ca peste ani, vom fi condusi de unii mai rau ca cei de azi, din simplul motiv ca in azi, 18 Februarie 2009, cineva nu a vrut sa dea destui bani la invatatamant si ia da la presedentie.
Ca cetatean al acestei tari ma simt insultata, ma simt neaparata, ma simt tradata, ma simt trista si incepe sa-mi fie rusine ca sunt nascuta in acest loc.
Stim Traiane ca asta am luat cu toti, dar tu ce ai luat?
Aveti cumva o replica la ce spune el?

6 comentarii:

Georgi spunea...

In sfarsit!!mai vrei sa-ti urez "Bafta, traieste-ti viata in Romania!"? Sau ti se ia valul de pe ochi si te hotaresti sa nu-ti mai irosesti tineretea si timpul pe care nici nu ti-lplateste nimeni, nici nu ti-l da inapoi, si te hotaresti sa traiesti in alta parte, unde nu e usor, dar te simti om, aparata, si nu-ti este rusine sa scoti obrazul in lume!gandeste-te bine!Lucrurile nu merg inspre bine acolo!Nu merg in alte tari, mai cu pretentii, ce sa mai spun de Romania?

Coana Zoitzica spunea...

@georgi: s-a dus si mama lui de val. ma pregatesc temeinic pentru a ingrosa randurile romanilor aflati peste hotare, care contribuie la fluctuatia cursului valutar :)

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

let's go girls!!!!

Georgi spunea...

FINALLY!!!Va astept cu bratele deschise!

Dili spunea...

Io nu vreau sa plec, dar o sa ies in strada pt cresterea productiei de calmante. Pe bune acum, si eu ma consum la culme, dar apoi ma gandesc la ce i-a spus dr bunicii mele odata:
Cucoana, stii care e cauza pentru orice boala?
Stresul.
Si stii care e leacul?
Nesimtirea.
Eu oscilez intre leac si a urla nitel, da-mi iese doar a doua.

Coana Zoitzica spunea...

@dili: ai ascultat cu sunet presupun, altfel nu are farmec. o sadevenim cu totii maniaco-depresivi osciland intre indiferenta si zbierete.