miercuri, 25 februarie 2009

Pe taramurile Dalmatiei -Trogir

Am oferit o idee de concediu. Pentru a o sustine, vin in ajutor cu unele poze facute in concediul pentrecut in Croatia.
Aproape de orasul Split, se afla un vechi port la Adriatica, Trogir. Un oras mic, cu localnici foarte prietenosi, cu perisaje superbe, dar las pozele sa vorbeasca in locul meu.
Pe insula Trogir



Ziua la Trogir








Sunt doar cateva peisaje, asa cum am spus, din Trogir.
Am sa revin cu alte zone, nu de deconspir acum mai multe.
Sunt sigura ca va fi un concediu reusit pentru voi Georgi.

13 comentarii:

Dili spunea...

Ce pitoresc e si cum n-as fi aflat eu nimic de coltisorul asta daca n-as fi citit aici...

Anonim spunea...

Si pe noi ne batea gandul de un concediu in Croatia anul asta. :)

Coana Zoitzica spunea...

am sa mai postez poze si din alte zone, iar pentru informatii suplimentare puteti sa ma intrebati.
nu sunt in uniune, moneda nationala e koroana si sunt cam 7 koroane la euro.
@nina: daca vrei un concediu cu buget redus si distractie maxima, discutam pe mail.

Georgi spunea...

Pai spune-mi si mie cum e cu distractia pe acolo, ca noua ne e cam teama ca o sa fim "prinsi" pe insula si nu am chef sa ma frec cu barca de pe un tarm pe altul toata ziua buna ziua!sunt super pozele! Multumesc mult Miss, esti tare dulcica! Aia esti tu din poza cu geaca rosie? Tare frumusica!Spune-mi tot ce stii despre Croatia!

Anonim spunea...

Au o tara superba. Am fost si eu in Istria. Sper sa ajung si anul asta si sa vat cat pot de la Split spre Dubrovnik
Uite o insula misto.
http://ridersonthesandstorm.blogspot.com/search/label/Vacanta

Coana Zoitzica spunea...

@georgi: eu mi-s cea rosie. revenind la croatia, in general au destule distractii pentru copii, poti sa faci ceva excursii cu barca pe insulele apropiate, canoe pe mare, scufundari si cam tot ce se poate face pe apa. pe multe insule exista grote sau pesteri amenajate pentru accesul public. mare atentie in schimb la aricii de mare, destul de periculosi daca nu esti atenta, o intepatura de-a lor iti poate strica concediul. cum esti amatoare de poze si peisaje, ai grija sa iei laptopul sa descarci pozele sau carduri cat mai mari-peisajele sunt superbe. o sa revin cu alte poze.

@jokerstyle: Bun venit. adevarul e ca nu poti sa nu revii in Croatia. Dubrovnik-ul mi se pare un oras extraordinar. cel mai bun lucru acolo e ca nu te simti stanjenit de faptul ca esti roman. si eu sper sa revin sa vad rezervatia Krka.

Stelian Muscalu spunea...

arata tare fain, si presupun ca nu urla manelele pe acolo. cat ai stat si cam cat a costat povestea asta?

Coana Zoitzica spunea...

@ un om: presupui bine desi sunt destui romani acolo. am facut circuit de la dubrovnik la opatija, cu excursie si pe la venetia, totul in 14 zile, cu masina. iar distractia a fost cam 1000-1200-totul (inclusiv tona de cadouri)

Stelian Muscalu spunea...

super ok, si toata povestea organizata de o agentie ceva?

Georgi spunea...

ok, am facut un coment pe post-ul cu zodia!

Coana Zoitzica spunea...

@un om: agentia miss little sunset&friends. traseul a fost negociat cu prietenele cu care am fost, iar de cazare m-am ocupat eu, conform traseului. am inceput cu dubrovnik, drumul prin serbia, si am terminat cu opatija, cu intoarcere prin ungaria, ca sa nu facem km inutili.

@georgi: am raspuns ;)

Anonim spunea...

si care este adresa agentiei ;)?

Coana Zoitzica spunea...

@anonim: strada sperantei, la parte :)