miercuri, 4 februarie 2009

Povestea Teodorei

Ieri am facut o promisiune pe care vreau sa o respect, nu pentru ca obisnuiesc sa-mi tin promisiunile ci pentru ca sunt inconjurata de prieteni care au copii, prieteni care asteapta sa devina parinti si, mai mult decat atat, eu imi doresc sa devin mama intr-o buna zi.
Am ascultat stupefiata povestea Teodorei, un copil de nici 3 anisori care sufera alaturi de parintii ei de incompetenta, indiferenta, delasarea, nesimtirea, ignoranta, pot continua asa pana maine, fara sa ma repet, medicilor si a sistemului sanitar din Romania.



Ea este Teodora Aur, nume predestinat as putea spune pentru aceasta mica copila.
Am sa va spun povestea asa cum o stiu eu, nu cum a fost ea prezentata la TV, pe postul Acasa, am sa va spun nu povestea ci adevarul asa cum mi l-a spus o prietena a familiei Teodorei.
A fost o data o femeie care a intalnit un barbat. Amandoi erau frumosi, inteligenti, fericiti ca s-au intalnit si isi doreau o familie frumoasa. Dupa ani de tratament si asteptare, miracolul s-a intamplat si pe lume a aparut Teodora, un copil dorit, iubit, asteptat si fericit, ar fi trebuit, in familia lui.
Minunea nu a durat decat cateva zile, caci Teodora s-a hotarat sa se nasca cu o greutate mai mica decat cea normala, drept urmare a fost mutat in incubatorul spitalului/maternitatii Giulesti.
Calvarul a inceput o data cu acest drum, caci incubatorul, desi se presupune ca este un loc sigur, ferit de ciuperci, virusi, boli. Teodora s-a imbolnavit in maternitate. Un virus puternic, klebsiella, a facut ca incheieturile manutelor si picioruselor sa-i fie atinse de necroza si sa inceapa sa se decompuna.
Nu am sa scriu acum despre sistemul sanitar din Romania, parintilor nu le foloseste la nimic sa se lupte cu niste medici acoperiti de alti medici. Am sa spun doar ca nu este singurul caz, dar este cel mai aproape de mine.
Aceasta este povestea lor:

http://www.acasatv.ro/noutati-acasa/emisiuni/la-povestiri-adevarate-teodora-are-nevoie-de-o-operatie-de-reconstructie.html
Am sa mai spun ca nu este nevoie de o campanie ca cea pe care Mihaela Radulescu a facut-o pentru Liana Stanciu si fetita ei, este nevoie doar ca fiecare dintre noi sa donam cate 10-30 de euro pentru ca suma necesara operatiei sa se stranga. Si este nevoie AZI.
Donatii
Titular: Aur Raducu -Mihai
Euro: RO 21 RZBR 0000 06 00 11 28 50 92
Ron: RO 48 RZBR 0000 06 00 04 39 00 40
RAIFFEISEN BANK, SUCURSALA BRANCOVEANU
Contact
Ofelia Aur, Mama Teodorei- 0745. 032. 496
Radu Aur, Tatal Teodorei- 0766 748. 159

http://www.organizatiaemma.ro/node/396

Nu cred in falsii cersetori de la metrou, nu cred in falsii spalatori de geamuri care dau banii altora sa-i bea, nu cred in fonduri false, nu cred in vrajitorare la colt de strada, iar cine ma cunoste stie asta, dar acum nu trebuie sa cred in povestea Teodorei pentru ca stiu ca exista.

Un comentariu:

Dili spunea...

Mi se rupe inima la propriu cand vad astfel de nedreptati. Intr-adevar, orice leut conteaza. Cred ca cel mai negru sentiment e cand stii ca banii pe care nu-i ai pot reda sanatatea copilului tau. Ar putea incerca si pe forumul desprecopii.com, stiu ca acolo se intampla minuni... asa cum am vazut concret ca si Becali poate face minuni, indiferent ce este a ajutat multi oameni sa traiasca. Doamne-ajuta ca si acest ingeras sa fie sanatos...