joi, 26 februarie 2009

Premiul adjudecat



Avem castigatoarea concursului cu poza. Da, poza este din rezervatia Plitvice, asa cum a descoperit Good Girls intr-unul din comentariile mele de pe un alt blog.

Asa cum am spus celor care au incercat sa stoarca informatii suplimentare privind concursul, acesta s-a adresat persoanelor care nu au fost cu mine in acel loc, au vazut sau nu poze de acolo, dar au citit ce scriu.
Rox, sunt sigura ca o sa castigi urmatorul concurs, pentru ca daca voi oferi ceva aici, cu siguranta va fi ceas de mana.
Georgi ai avut cel mai mare avantaj, pentru ca ti-am oferit indicii pentru vacanta, inclusiv rezervatia Plitvice.





Sper ca v-am deschis apetitul pentru Croatia cu pozele de mai sus, in special pentru Plitvice

6 comentarii:

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

Multumesc!
E primul concurs pe care il castig dupa foarte mult timp.
Se spune ca lucrurile bune vin atunci cand te astepti cel mai putin. E cadoul meu de martisor.
Multumesc, little Miss Sunset!

Georgi spunea...

Daaa....mi-ai dat indicii, si mi-am facut tema (adica m-am uitat la poze) dar poza AIA nu era acolo!!!:DD (ca la prosti, trebuia sa fie sipoza ta printre cele de pe net, ca sa poti spune "ghici ciuperca ce e"). Este foarte ok!! Ma bucur mult pentru Bad girls!Este mult mai bine asa decat daca l-as fi castigat eu! Felicitari B.!!! Si pupici lipiciosi pe obraji!

Coana Zoitzica spunea...

@good girls: ce concursuri ai mai castigat? ala de tras suturi in fund ai reusit sa-l castigi? Tocmai ca vine luna lui martisor, am facut concursul, pentru ca luna asta eu primesc cel mai mult.

@georgi: nu ti-ai facut tema decat pe jumatate. esti sigura ca vrei sa ramaneti pe o insula, cand sunt atatea de vazut in toata croatia? mergi pe link-ul din post ca sa intelegi ce spun. am stat la un ranch acolo, exact ca in filme

Georgi spunea...

inca nu am facut rezervare, deci ne mai gandim. Intr-adevar Pascal nu prea agreeaza ideea de a fi pe o insula si a avea "miscari" limitate. Ne place mult la Pl...whatever...Doamne ce nume au copii astia!!! deci, inca mai cercetam!

Coana Zoitzica spunea...

@georgi: o sa vina si d-acolo ceva poze, daca ma gandesc la ce te gandesti si tu ;) au, au, dar si noi avem :)))

Stelian Muscalu spunea...

superbe fotografiile...si eu am o dilema pentru concediul din vara asta. as vrea s amerg undeva unde as putea face niste fotografii frumoase